Tag- ME time!

Hello tuturor,


Pentru azi m-am gandit sa preiau (desi nu am fost nominalizata ) un tag din care sa aflati mai multe informatii despre mine...Desi tag-ul face referire la timpul liber (pe care eu nu prea il mai am), am sa incerc sa raspund cat mai sincer la toate intrebarile :)...


 La ce te uiti sau ce citesti? 
Mare parte din timpul liber (cand doarme Matei in general) il petrec in fata calculatorului... si ma uit ori pe facebook (postari, discutii de pe diferite grupuri de interes) ori pe Youtube. Citesc postarile noi ce apar pe blogurile pe care le urmaresc si uneori mai trag cate un ochi si la televizor...De ceva timp mi s-a cam pus "pata" pe un film de pe pro tv care este turcesc...Trandafirul negru! dar  il prind in reluare :))
Oricum, in general am langa mine o agenda unde imi scriu toate ideile si informatiile pe care le gasesc in timp ce navighez pe ici colo si mi se pare utile si interesante...

 Ce porti?
Haine cat mai lejere ...colanti si eventual un maieu/tricou...sunt acele "haine de casa" care sunt vazute doar de cei foarte apropiati si niciodata nu depasesc pragul casei :))...Ajunsesem sa port la un timp si oribilul halat de casa pufos insa imi place sa ma simt mai "sexy" asa ca il folosesc doar atunci cand am nevoie sa ma incalzesc mai repede decat daca as sta cocotata pe un calorifer...

 Ce produse cosmetice folosesti?
Numai folosesc atat de multe ca in trecut...dar am grija ca saptamanal sa fac un peeling , sa aplic masca ..iar zilnic sa curat fata si sa aplic o crema... crema consta in cea de galbenele, masca din argila si curat tenul cu bicarbonat ori aspirina (o singura data pe saptamana)....Iar pentru corp aplic ulei de bebe :)), scrub-ul il fac cu zatul de cafea strans de la cafelele alor mei :D...

Ce mananci /bei?
Mananc pe apucate...si cea mai buna mancare e cea a lui Matei :)), de obicei giugulesc din mancarea lui cand ii dau sa pape :D...dar in general prefer sa mananc ceva rapid, un sandwich, un bol de lapte cu cereale, fructe...poate asta e si motivul pt care nu ma ingras deloc..mananc putin! :D..dar momentul meu favorit este acela cand sunt singura si ma bucur de o ciocolata intreaga! 
Iar ca bautura prefer cappuccino ori sucurile fresh ...

Lumanarea preferata din aceasta perioada?
Nu am nici o lumanare favorita...de obicei le folosesc doar cand se taie curentul :))...n-am timp de momente din astea cu lumanarele aprinse sau nu stiu ce arome senzuale...:D

 Iti petreci vreodata timpul singura afara?
Asta vara imi propusesem sa imi aloc timp si pt mine...pentru un mers seara pe role dar am avut un eveniment "simpatic" in care niste caini m-au alergat mai rau ca la 100m garduri si am renuntat :))...m-am limitat doar la plimbarile pentru a face diverse cumparaturi...in rest sunt numai cu Matei dupa mine!

Te duci vreodata singura la film?
Nu...nu am mai mers de mult insotita la un film...de obicei vad filmele acasa! Le descarcam de pe net si tzac pac l-am vazut :D

 Magazinul online preferat?
Shoppingul online a devenit o atractie pt mine...cand numai ai timp de cotrobait prin magazine , e o varianta foarte utila. Imi place pentru imbracaminte: zenda.ro (care in general in weekend au transport gratuit la comenzi de genul peste 45 lei), kurtmann.ro si ppt.ro (desi aici trebuie mare atentie pentru ca unele haine chiar fac cat dai pe ele)... Iar pentru make-up: 1001cosmetice.ro, makeupshop.ro, Muastore, etc. .... Dar cea mai mare placere este atunci cand fac shopping pentru Matei...

 Vrei sa mai adaugi si altceva? Ce altceva mai faci in timpul liber?
Cred ca am bifat cam tot ce imi "permit" sa fac in timpul meu liber... Profit in general sa fac baitza, sa aplic cum am zis diverse creme, sa am grija de par, unghii...Imi fac planuri diverse, imi place sa caut diverse oferte si sa ma asigur ca reusesc sa profit de ele.... Dar in mare parte in timpul cand nu am grija de Matei, profit si sa fac treburile casnice si mancarica pentru el....pentru ca atunci cand Matei este prin preajma numai apuc sa fac nimic, toata atentia mea este indreptata catre el.

Cam la asta se rezuma viata mea in momentul de fata...nu am o viata interesanta as spune...din contra..am o viata erelativ echilibrata si banala :D...desi uneori parca mi-as dori sa mai ies din starea asta si sa fac si lucruri mai nebunesti care sa imi ofere acea implinire personala!

Dau tag-ul mai departe oricui vrea sa il faca si sa impartaseasca cu noi, bucatele din viata personala!

Pupici de la Bondarica si Matei!

Comentarii

  1. Cred c-o sa preiau tag-ul, desi cam aceleasi raspunsuri am si eu. Pupici tie si lui Matei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Este util tag-ul..in felul acesta cititorii tai mai stiu ce faci in mod normal..

      Ștergere
  2. Asa te putem cunoaste si noi mai bine...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu