I'm back...

Hello girls!

In sfarsit imi fac si eu aparitia aici pe blog..
Mi-ati dus dorul?

Din pacate in ultima saptamana am avut cateva probleme personale si chiar daca intentionam sa fac vreo postare va spun sincer ca nu eram in stare sa scriu nici o propozitie corect de la cap la coada..ma napadeau gandurile si starile stupide de anxietate!

Acum insa Slava Domnului totul a reintrat pe un fagas normal..desi mai sunt cateva mici probleme care nu cred ca isi vor gasi vreodata vreo rezolvare...In fine !
Ma bucur ca am revenit aici pe blog si imi cer scuze pentru lipsa de activitate insa pentru mine problemele personale si rezolvarea lor sunt pe primul loc !
Pentru ca azi este duminica si sincer nu prea am ce sa va spun pentru ca nu am pregatit ceva anume m-am gandit doar sa fac o postare rapida in care sa va spun ca traiesc si sa va las doua poze..una cu mine:P. (drept garantie ca intr-adevar traiesc)...si alta poza cu o oja de la L'oreal din noua gama lansata de curand in nuanta 503 Addictive Plum( aceasta oja este in curs de testare si vreau sa vad cat rezista)


Iar oja este aceasta:





Pe final vreau sa va spun ca daca aveti sa imi oferiti tag-uri ( stiu ca am primit unul acum o saptamana insa am pierdut link-ul; era ceva cu multe intrebari) sau sa imi dati teme "pt acasa" va astept cu drag sa va spuneti dorintele...

Kissez de la Bondarica

Emoticons

Comentarii

Trimiteți un comentariu