Haul MiniPrix-tutorial suport

Hello girls!

Postarea de azi cred ca o sa va placa..
Pentru ca de curand am facut (din nou) o comanda de la miniprix.ro m-am gandit ca de data aceasta sa va arat si voua hainutele. Am decis sa fac lucrul asta pentru ca stiu ca sunt multe fete care frecventeaza site-ul online al celor de la Mini Prix si stiu ca poate de cele mai multe ori exista retineri in ceea ce priveste achizitionarea de produse ..Stiu asta pentru ca si mie mi se intampla exact la fel!
Ma rog..eu mi-am luat inima in dinti si am dat comanda( de fapt a doua comanda pentru ca prima oara mi-am luat 3 perechi de pantaloni si o pereche de blugi si am fost multumita de produse).


 Aveam nevoie de cateva hainute mai "de purtare" de zi cu zi, ceva mai usor din bumbac special pentru sezonul asta torid. Asa ca am intrat pe miniprix.ro si am inceput "cautarea acului in caru cu fan" pentru ca probabil stiti ca au sute de produse. Asta este unul din lucrurile care imi place, faptul ca site-ul in sine parca zici ca este un intreg mall de haine!
In fine, am inceput cautarile si prima oara am dat peste pantalonii scurti de bumbac care erau la doar 6 lei :D... ; mi-am ales 4 perechi initial insa o pereche(care erau turcoaz) nu a mai fost pe stoc :( asa ca in final m-am ales cu 3 perechi: roz,galben,verde....Imi plac la nebunie pantalonii,sunt asa lejeri si moi si usori...si am ramas surprinsa de material pentru ca ma asteptam sa fie ceva mai "subtirei si transparenti" :)
Apoi daca tot mi-am luat pantalonasii am zis sa caut si ceva tricouri si am nimerit fix cand pe facebook se anunta o reducere de 30% la toate tricourile..asa ca am gasit 2 tricouri la 9 lei si 2 la 13 lei (asta da afacere!)..
Si pentru ca vroiam sa depasesc suma de 100 Ron macar cu un leu ca sa fie transportul gratuit :D ... am mai cautat printre produse si am gasit pantalonii roz "fucsia" si acea pereche de slapi roz pentru plaja :)...
Sunt super multumita de produse...nu am gasit nici un defect singura chestie "dubioasa" este aceea ca la unele din produse eticheta este taiata.
Cel mai tare ma amuza faptul ca in postarea asta care avea in vedere un tag va spuneam ca nu am nici o haina de la H&M sau Bershka, ei bine acum am :)) pentru ca bluza fucsia este de la H&M si pantalonii fucsia sunt de la Bershka.
Dintre toate produsele singura "problema" o am cu acei pantaloni fucsia. Din pacate sunt putin cam mari in talie (asta pentru ca sunt eu o slabanoaga) dar imi plac atat de mult incat ii port si asa (eventual cu o curea) :)

Si pentru ca stiu ca pozele nu sunt asa de "graitoare" m-am gandit sa fac si un tutorial ca sa va arat in detaliu fiecare produs in parte...




Sper ca v-a placut!
Kissez de la Bondarica!

Emoticons

Comentarii

  1. Such a great post!!!

    I'd like to keep in touch with you.
    What do you say about following each others blog via gfc and bloglovin?

    Let me know! Kisses,

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase hainutele, imi plac toate. Sa le porti sanatoasa. Felicitari si pentru video, este foarte bine realizat. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le porti sanatoasa!!! Si eu am facut pana acum cateva cumparaturi online miniprix (ultima a fost mai mult cu accesorii si hainute de bebe pentru printesa mea, prinsesem si toate produsele la 50% reducere si ce sa zic...am luat accesorii de la berska la 2,5 lei de la 10 euro cat scria pe eticheta...si bluzita (pt printesa) de la esprit cu 11 lei :D) Pana acum mi-am luat multe hainute de la berska si stradivarius de la ei si multe altele, dar de cele mai multe ori preferam sa ma duc in magazinul din Constanta, tocmai pt ce ai spus si tu ca pe site multe dintre ele par mai nasoale decat sunt in realitate... Chiar mi-a placut tot ce ti-ai luat, desi pe site nu mi s-au parut asa de frumoase...
    Legat de incaltaminte am avut noroc sa-mi iau cateva foarte frumoase si de calitate, dar sa stii ca am mai luat si teapa :( si mi-a fost lene sa le returnez si stau si acum nepurtate in dulap :((
    Sper ca ti-am fost de folos si iti las si postarea mea cu accesoriile cumparate :) http://sweet-moms.blogspot.ro/2012/06/cumparaturi-si-premii.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut postarea ta :)...da si eu le-am mai cumparat nepoteilor mei hainute de pe miniprix si chiar am fost multumita de calitatea lor :)

      Ștergere
  4. Frumoasa prezentare! Si acest video haul imi place foarte mult, mai ales ca ai facut un fel de tripla prezentare a hainelor - cand vorbeai, pe site si pe tine. Un mare plus ca ai imbracat hainele, asa putem sa ne dam cel mai bine seama cum sunt acele hainute.
    Si apropo, ai un corp foarte frumos, poate ne impartasesti si noua secretul - cum de ai un abdomen asa plat? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place :)...ma bucur ca scopul meu de a va arata "pe viu" hainutele a fost indeplinit..
      Referitor la partea cu "slaba" nu am nici un secret nebanuit...nu mananc paine, nu prea mananc de fapt :)) plus ca zi de zi incerc sa fac sport,miscare...o sa apara in cateva zile un tutorial despre "rutina" mea de ingriire a corpului :)..pupici:*

      Ștergere
  5. Hey there! Do you know if they make any plugins to protect
    against hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked
    hard on. Any tips?

    my blog dieta daneza

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu