Premiera: Review Mary Kay

Hello girls!

Postarea de astazi este in premiera pentru ca este pentru prima data cand fac un review al produselor de make-up Mary Kay...
De la inceputul anului am descoperit acest site www.anamk.ro care comercializeaza numai produse Mary Kay. Daca va uitati pe youtube sau pur si simplu cautati pe google o sa vedeti ca sunt niste produse foarte apreciate mai ales in partea Estica a Europei in tari precum Rusia, Ukraina.
De asemenea acum ceva timp cei de la anamk.ro au fost binevoitori si mi-au oferit sansa de a fi gazda unui concurs cu premiu oferit de ei si tot cu sprijinul lor am sustinut si un giveaway.
Revenind insa la produsele pe care le detin acestea sunt:
- Fond de ten cu efect iluminator TimeWise
- ruj de buze Mary Kay
- creion de buze Mary Kay
- masca pentru fata botanical effects


Acum sa le luam pe rand:




Eu am nuanta Ivory 7 . In gama TimeWise exista doua tipuri de fon de ten : unul iluminator (pentru ten normal/uscat) si unul cu efect matifiant ( pentru ten mixt/gras). Desi eu am un ten mai mult mixt am ales sa il folosesc pe acesta cu efect iluminator pentru ca pe timpul verii imi doresc ca fata mea sa arate cat mai natural. 
Cantitatea: 29 ml
Este un fond de ten cu o textura extrem de placuta si catifelata. Se intinde foarte bine atat cu degetele cat si cu pensula normala pentru fond de ten. Ofera tenului un aspect extrem de sanatos si natural. Acopera destul de bine imperfectiunile si nu se creaza deloc un efect de masca.
(inainte si dupa aplicarea fondului de ten)

Ce mai imi place la acest fond de ten este faptul ca poate fi aplicat strat peste strat fara a avea un efect de incarcare a tenului iar prin modul acesta poti sa controlezi puterea de acoperire. Un alt punct pozitiv este faptul ca nu se transfera pe haine, display-ul telefonului mobil,etc
Eu il gasesc un fond de ten foarte bun, il folosesc destul de des si desi am un ten cu tendinte de ingrasare , mi se potriveste. Dupa 4 ore de purtat tenul meu incepe sa luceasca insa nu intr-un mod grotesc si este suficient sa iau putina pudra pentru a stopa acel luciu.
Si un alt lucru foarte important...nu favorizeaza aparitia acneei!
Ca nota de final  despre acest fond de ten pot sa spun ca nu i-am gasit deloc puncte slabe!





Nuanta pe care o am eu este Apple Berry , un rosu - visiniu superb
Cantitatea: 3,6 g
In primul rand la acest ruj imi place ambalajul care este de o calitate superioara. Asa cum vedeti pe capac are un mic "buzunarel" care iti indica nuanta rujului.
Rujul este foarte finut, hidratant si destul de pigmentat. Textura este o combinatie intre ruj si luciu de buze. Are un efect de iluminare. Rezistenta nu este foarte mare si este transferabil.




Un creion de buze ce se completeaza foarte bine cu rujul de mai sus. Este un visiniu mai deschis in nuanta Raspberry.
Uimitor la acest creion este rezistenta foarte mare  si poate fi folosit cu succes pe post de ruj.


Despre masca Botanical Effects pot sa spun ca am primit-o ca si tester. Am primit 8 pliculete iar un pliculet are 3 grame.
Este o masca de culoare alba destul de consistenta ca si textura. Cantitatea de 3 g este destul de mare pentru o singura aplicare insa nu pot sa salvez restul mastii pentru ca se intareste.
Cum o folosesc: o aplic pe fata curata cu ajutorul unei pensule(puteti folosi chiar si o pensula pentru aplicarea fondului de ten) si o las sa actioneze 10 minute dupa care o clatesc.
Lasa tenul catifelat, il curata si are si un efect de uscare a cosurilor.
Singurul lucru ciudat la ea este faptul ca simt o mica usturime la nivelul ochilor de la ea. Tind sa cred ca cel care imi creaza senzatia de usturime este mirosul destul de puternic pentru ca nu am avut efecte adverse folosind-o.

Per total sunt multumita de produsele Mary Kay.
Va recomand cu drag mai ales fondul de ten!

Ati auzit sau folosit produse Mary Kay pana acum?


Kissez de la Bondarica :*


Emoticons

Comentarii

  1. da , le stiu,sunt foarte cunoscute in rusia,in chisinau la fel,puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce parere ai despre ele?:) ne mai recomanzi si altceva pe langa produsele prezentate de mine?:*

      Ștergere
  2. eu stiu de mary kay de foarte mult timp insa pana acum nu am incercat nimic..shame on me

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e timpul pierdut:)..acum macar stii unde le gasesti...iti recomand cu incredere site-ul si te asigur ca nu vei avea problm de nici un fel cu produsele plus ca expedierea este foarte rapida :)

      Ștergere
  3. da,folosesc de ceva timp fondul de ten insa pe cel de matifiere,sunt foarte mltumita de el.Ai dreptate nu incarca si nu lasa efectul acela de masca.Imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super:)..e bine ca acum am pareri despre ambele fonduri de ten..:)

      Ștergere
  4. super , o sa ma uit pe acolo !

    RăspundețiȘtergere
  5. Un articol foarte bun si mai ales detaliat. Bravo

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu