Review produse cosmetice Benecos

Hello girls!

Azi a venit randul sa fac un review pentru produsele Benecos pe care le detin si anume: pudra pulbere, mascara si eyeliner lichid.

Le-am primit pentru testare acum 3 luni si deja mi-a format o parere pe care vreau sa o impartasesc cu voi.
Pentru cine nu stie, produsele Benecos sunt 100% naturale din Germania iar la noi in tara se pot gasi prin intermediul acestui site: http://www.bio-cosmetics.ro
De asemenea o sa vedeti si un tutorial , iar scopul lui este acela de a vedea produsul in sine: amabalajul, dimensiunea etc.





Pudra pulbere minerala

Imi doream sa testez aceasta pudra pentru ca de fel imi plac pudrele si mereu sunt intr-o constanta cautare a pudrei perfecte pentru tenul meu cu tendinta de ingrasare.
Ce imi place la ea:
- ambalajul practic cu acele gaurele perfecte prin care imi iese suficient produs fara sa il irosesc
- pudra in sine este foarte fina si matasoasa
- se aplica foarte usor ori cu buretelul din dotare, care este foarte moale si placut ,ori cu pensula de pudra
- este pudra translucida ce nu influenteaza nuanta fondului de ten si care fixeaza foarte bine baza machiajului
- matifiaza si tine excesul de sebum sub control
Ce nu imi place:
- sincer, nu i-am gasit nici un minus si o recomand!


Rimelul 

Ce imi place:
- ambalajul foarte dragut si vesel cu acel scris roz
- periuta este subtire si micuta si aplica bine produsul
- culoarea rimelului este negru intens
Ce nu imi place:
- mirosul de alcool
- textura cam lichida
- nu este rezistent, la o picatura de apa incepe sa se intinda plus ca daca imi curbez genele mai mult, dupa un timp ma trezesc cu arcada murdara de negru de la rimel
Nu stiu daca as recomanda acest produs pentru calitate insa l-as recomanda pentru periuta.


Eyeliner-ul lichid

Ce imi place:
- singurul lucru care imi place este culoarea: negru intens
Ce nu imi place:
- mirosul de alcool
- periuta mi se pare un dezastru; Are peria dintr-un buretel foarte moale si mai este si curbata
- nu este deloc rezistent, se intinde foarte repede iar textura este apoasa
Nu recomand acest eyeliner, exista variante mai bune si mai ieftine clar!

Aceasta a fost parerea mea sincera asupra produselor.
Pe viitor mi-ar placea sa incerc de la ei blush-urile pentru ca am citit ca ar fi super ok si cred ca as mai incerca de curiozitate si fondul de ten.

Atat pentru azi fetelor..
Nu uitati de giveaway care se incheie maine seara 

Kissez

Comentarii