OVER the RAINBOW- LOTD

Hello girls!

Hristos a Inviat!

In sfarsit imi fac si eu aparitia pe blog:)...
Am o scuza..au fost sarbatorile de Paste si mi-am permis sa lenevesc ceva mai mult dar promit ca de acum incolo sa fiu activa...
Asa cum v-am obisnuit in ultima vreme,  postarile de machiaj de pe blog au fost insotite si de un tutorial video in care va aratam cum am realizat acel machiaj si exact acelasi lucru se intampla si azi...
Din fericire Iepurasul a venit cu o noua camera foto-video, my little baby:D...care ma va ajuta sa fiu din nou activa pe blog si sper sa va placa tot ce am sa fac pe viitor....
Machiajul de azi este foarteee dar foarte colorat :D...si nu va sfatuiesc sa iesiti asa la piata,scoala sau plimbare in parc ziua!
Am zis ca pentru inaugurarea camerei primul filmulet trebuia musai sa fie cu un machiaj colorat :)...asa ca am ales tematica "curcubeu" (oare ce poate fi mai colorat de atat?)
Eu m-am distrat realizandu-l si sper sa va placa si voua:)









Kissez:*

Emoticons

Comentarii

  1. ce culori frumoase si pline de viata, iti sta minunat

    RăspundețiȘtergere
  2. E chiar frumos machiajul, inunda de culori vii. Apreciez ca nu ti-ai prelucrat tenul !!!
    A si sa-ti folosesti cadoul cu spor si sper sa ai parte de el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc...
      ce rost avea sa imi prelucrez tenul cand se vedea pe video cum este tenul meu de fapt...si inainte de a va minti pe voi cu un ten frumos, ma minteam pe mine:D...
      ma accept si cu bune si cu rele...asta e...nu am cel mai frumos ten dar nici cel mai urat:D :)

      :*pupici

      Ștergere
  3. Duci machiajul mult prea sus si nici nu il blenduiesti. Se vede dur si nu da un aspect placut. Ar trebui sa insisti pe blending si sa nu te mai apropii atat de mult de spranceana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ti se pare machiajul neblenduit ? ideea era sa se vada fiecare culoare folosita si sa le pastrez intensitatea...
      eu sunt incantata de ce mi-a iesit pentru ca exact asa vroiam sa iasa...
      multumesc oricum pentru parere:)

      Ștergere
  4. Foarte, foarte frumos machiajul tau.
    Iti sta tare bine cu el si cu nuante vesele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi...imi plac culorile vii si vesele doar ca uneori am impresia ca ma face sa par ca o gipsy :D si nu as vrea sa cad intr-o alta extrema:))...de aceea le cam ocolesc si cand adopt un machiaj ca acesta incerc sa stau ascunsa de ochii lumii :))

      Ștergere
  5. Imi place foarte mult machiajul si culorile pe care le-ai folosit. Super!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu