NOTD-Inovatie

Hello girls!

A trecut ceva timp de cand nu am mai facut o postare de genul NOTD si asta pentru ca de obicei imi colorez unghiile normal intr-o singura culoare si de preferabil intr-o nuanta nude, naturala ca sa o pot sterge foarte repede. Am saptamani in care port aceasi oja pe unghii chiar daca mi le refac la 2-3 zile.
In seara asta am facut totusi o exceptie si am experimentat...desi sincer, am facut-o mai mult la plesneala:D...nu aveam intentia de a face neaparat ceva mai special insa mi-au picat cateva oje in mana si le-am aplicat...
Ce a iesit....




Daca va intrebati care au fost pasii :
- prima oara am aplicat oja Golden Rose nuanta 11 pe care initial intentionasem sa o aplic in doua straturi si gata manechiura  insa, cum inspiratia din mine a inflorit am zis sa aplic si oja crackle de la Trendy in nuanta 47 ( apropo, este o oja foarte buna desi este foarte ieftina; imi place ca desi o am de 6 luni inca nu este uscata si se crapa foarte frumos)
- apoi am luat lacul alb pentru french de la Flormar  ( care nu apare in poza :D ) pe care l-am aplicat doar pe varful unghiei si cu un servetel am dispersat oja in asa fel incat sa para ca albul a venit ca intr-o ploaie de picaturi.
- dupa cel de-al treilea pas am zis sa adaug un pic de "glam" si luminozitate asa ca am decis sa aplic un lac cu sclipici auriu , dar doar la baza unghiei
- pasul final, evident ca s-a realizat prin aplicarea unui lac incolor (  Flormar 301) pentru a da rezistenta intregii "opere"

Atat pentru azi...

Kissez:*

Emoticons

Comentarii

Trimiteți un comentariu