Random: idei de Sf Valentine's

Hello girls!



Azi vreau sa va incalzesc putin sufletul si sa va vorbesc despre ziua de maine , Sf. Valentine's.
Desi este o sarbatoare imprumutata si teoretic pentru noi Dragobetele reprezinta simbolul indragostitilor, sunt de parere ca nu strica nici aceasta zi de 14 februarie. Pentru mine ziua asta semnifica destul de multe mai ales ca imi trezeste si amintiri. Postarea de acum va fi poate putin cam lunga insa vreau sa va spun "pataniile" mele din data de 14 febr si sa va spun si ideile mele de cadouri pt 14 februarie.

Sa va povestesc! Ziua de 14 febr. a inceput sa prinda "contur" pt. mine undeva prin clasa a 6-a cand am avut primul prieten:D...da da..cum ati auzit;)). Atunci a fost prima mea data cand am primit un cadou de la un baiat....a fost super dragut sa gasesc pe banca un biletel, un ursulet si un trandafir. Doh..eram topita!...
Insa..desi prima parte suna foarte frumos stati sa auziti continuarea! Pe biletel scria evident "Happy Valentine's" si undeva mai jos, ca are sa imi spuna "ceva" la sfarsitul orelor....
Initial am crezut ca acel "ceva" este evident de bine, ca doar era ziua indragostitilor si ma asteptam sa imi faca nu stiu ce dedicatie de ma ridica la cer... Cum eram curioasa din fire am tot insistat sa imi zica in pauza ca deh, muream de nerabdare sa imi faca "dedicatiile"
Si ce sa aud din gurita lui?..ca ne despartim! Mi-a cauzut fata si nu intelegeam de ce...mai ales ca imi facuse cadou si era si o zi a indragostitilor. Finalul a fost tragic, pentru ca am aflat ca de fapt el o placea mai mult pe prietena mea cea mai buna si s-a apropiat de mine ca sa ajunga la ea...Nu mai spun ca si ei i-a oferit acelasi cadou...
M-am simtit extrem de tradata...tin si acum minte cum am smuls efectiv capul la ursulet (stiu,sunt sadica) iar trandafirul i l-am infipt minunatei mele prietene pe gat , dar asta dupa ce i-am tras si o palma...pentru ca o merita, ea fiind la curent cu toata povestea si facandu-i satisfactie sa vada cum un baiat o alege pe ea la final si nu pe mine:D..Atunci am aflat si ce inseamna de fapt cuvantul prieten!
Dar, desi prima mea experienta de Sf Valentine's a fost urata , nu m-am invatat minte si tot am continuat sa cred ca va exista acel "cavaler" care ma va vedea doar pe mine ca pe comoara vietii lui (bulshit! )
In fine...14 februarie mi-a mai "conturat" putin viata undeva pe la varsta de 17 ani cand am devenit iubita unui baiat la care nu credeam ca am sanse sa ajung:)...Dar si povestea asta s-a intamplat destul de tragic si deh, am ajuns la concluzia ca poate acea zi de Sf Valentine's nu imi poarta deloc noroc...
Dar stiti cum se spune...a treia oara este cu noroc...si da, asa este!
Pentru ca a treia oara cand Sf Valentine's mi-a "conturat" viata a fost atunci cand l-am intalnit pe sotul meu actual..:D ..
Cum puteti sa va dati seama, ziua de 14 februarie pentru mine inseamna ziua in care mai implinesc un alt an alaturi de sotul meu, iar anul acesta facem 4 anisori....

Si pentru ca am ajuns unde vroiam am sa va spun cam care este parerea mea despre cadourile de Sf Valentine's ...
Nu sunt de acord cu acele cadouri din comert...mi se par de prost gust, mi se pare ca ii "salveaza" prea repede pe barbati si nu ii mai lasa sa gandeasca cu sufletul sau sa isi puna imaginatia la contributie( de asemenea este valabil si pentru femei)
Sunt de acord ca un baiat sa ii ofere flori unei fete in ziua aceea...iar florile, chit ca este doar una, sa fie dintre cele mai pretioase, ca ea, fata/femeia, sa se simta speciala....
Urasc cadourile gen cani,perne sau alte tampenii personalizate...

Eu ador ideea de cadouri originale care pot fi construite cu mainile celui care le ofera, cadouri cu suflet cum ar fi:
- o prajitura, fursec, bomboana..sau chiar o cina..gatite evident de cel care face surpriza(chiar daca esti dezastru in ale gatitului macar iti dai silinta). Sunt de parere ca oricine ar aprecia chiar daca mancarea nu ar fi buna! Gestul conteaza! Important e sa incerci sa ti cont de gusturile partenerului
- o idee de cadou ar mai putea fi o sticla de vin rosu cu doua pahare de cristal intr-u cosulet alaturi de cateva lumanarele parfumate...cu siguranta vor ajuta la crearea unei atmosfere incendiare in seara de Sf Valentine's (aviz amatorilor ca atunci cand am zis "incendiare" nu ma refeream la faptul ca pot da foc la casa:D)
- un alt cadou pe care l-am facut eu acum doi ani ar fi o cutie in forma de inimioara in interiorul careia sa se afle diverse : bomboane, mici biletele cu tot felul de mesaje sau declaratii, un ursulet mic , poze cu voi rulate si prinse cu fundite , mult confetti care sa dea o nota de mister atunci cand persoana iubita cauta micile comori ascunse din acea cutie...cu siguranta va fi o amintire valoroasa!
- stim cu totii ca gesturile conteaza...tocmai de aceea o alta idee extrem de cute este sa luati un teanc de foi post-it pe care sa scrieti "te iubesc" si sa le lipiti pe un intreg perete in camera iubitului/iubitei
- o alta idee...sa luati o cutie de bomboane, sa le scobiti in interior pe dedesupt si sa introduceti mici biletele pe care la fel sa scrie declaratii sau cuvinte de apreciere ori ce va doriti:)..cu siguranta iubitul/iubita va fi surprins cand v-a musca din bomboana:D
Si idei tot mai sunt...dar pe astea am vrut sa le mentionez acum:) poate va sunt de ajutor si renuntati la acea perna pe care scrie gresit I love you pentru ca sunt made in china....:D

Sper ca v-a placut postarea si ca nu v-am plictisit:*..

Kissez:) si astept ideile, parerile voastre!
Sa aveti un Sf Valentine's cat mai frumos...


Comentarii

  1. ideea cu inimioara si pozele e chiar draguta
    stiu ce cadou ii voi face cand implinim 2 anisori ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Faza cu cina gatita , m-a dat pe spate ... mai ales ca pt mine este destul de simplu , dar eficient ..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Faza cu cina gatita m-a dat pe spate (mai ales pt placerea mea de a gati) , in special ca e destul de simplu , dar eficient .. braco , imi place ideea ...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :D prajituri, bomboane:D astea da cadouri:D

    RăspundețiȘtergere
  5. O Duamni.. e cel mai frumos post citit de o buna perioada de timp.. Tare esti simpatica..La multi ani alaturi de sotul tau!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult pentru idee...Nopatea trecuta m-am trezit din somn si am scris pe vreo 30 de post-ituri te iubesc apoi le-am lipit pe oglinda si cand s-a trezit a ramas surprins si s-a bucurat foarte mult. Iar la micul dejun i-am pregatit un ou ochi in crenvusti modelati in forma de inimioara. Te pup si multumesc inca o data pentru idee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere..
      Cum am zis sunt "cadouri" mici dar de mare efect:*
      Sa va iubiti mult!

      Ștergere
  7. Grozava postare! Mi-ai dat noiste idei foarte bune. Nici eu nu apreciez chestiile comerciale si mereu caut ceva deosebit. De Dragobete imi voi surprinde placut iubitul :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Emotionanta poveste! Sincer, m-a impresionat postarea, si in acelasi timp mi-a adus si mie ceva amintiri "la suprafata", in sfarsit, am mai zambit un pic, cu gandul la primii pasi in viata, in cea adevarata, de zi cu zi, si cu bune, si cu rele! Si da, originalitatea, bunul gust si farmecul propriu - sunt cele ce ne ajuta sa ne exprimam asa cum stim noi cel mai bine, mai ales in ceea ce priveste capitolul sentimente si pasiuni!:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu