Review Apidermaliv


Hello girls!

O noua postare pe ziua de azi!
In perioada aceasta a sarbatorilor prefer sa scriu de mai multe ori pe zi(daca am ocazia) pentru ca nu stiu ce imi rezerva ziua de maine, daca ma trezesc cu musafiri sau pur si simplu trebuie sa fac curat, ori cate ceva de mancare.

In fine...pentru ca trebuie sa ma folosesc de timp in mod util am decis ca in postarea de acum sa fac un review al produselor
Apidermaliv.
Probabil majoritatea dintre blogarite au avut ocazia sa incerce aceste produse fiind trimise spre testare de catre cei de la Complex Apicol Veceslav Harnaj dar pentru cei care nu stiu despre ele am sa incerc sa fac cunoscut fiecare produs in parte si sa imi spun parerea despre el. Am primit 5 produse din categoria Apidermaliv : o masca de fata, o crema pentru fata, un balsam de buze si doua creme destinate pielii calcaielor.


Cantitate: 50 ml
Pret: 11,99 Ron
Este o masca destinata tenului matur si un aliat puternic in lupta impotriva ridurilor. Ingredientele sale sunt 100% naturale. Textura este una foarte groasa iar culoarea este exact ca cea a mierii, ca sa nu mai zic de mirosul de miere. Se aplica destul de greu deoarece are o textura foarte densa si grasa insa in contact cu pielea si implicit caldura emanata de aceasta, crema tinde sa se "topeasca" si sa devina mai usor de utilizat. Fiind destinata unui ten matur, am folosit-o doar o data pe tenul meu din curiozitate. Pentru gusturile mele este o masca cam grea, prea grasa si foarte greu de indepartat. Nu stiu daca sa o recomand sau nu , insa cred ca exista si alternative "homemade" mai prietenoase decat aceasta masca.


Cantitate: 10 ml
Pret: 6,32 Ron
Este produsul meu preferat! Il ador! Am spus destul? Un balsam foarte bun cu un miros incredibil de portocala incat iti da impuls sa il mananci:D. Protejeaza foarte bine buzele, este foarte hidratant si hranitor. Un produs perfect pentru sezonul rece. Il recomand! Singurul "minus" ar putea fi amblajul pentru ca nu suport ideea de a il aplica cu degetele....as fi preferat sa fie sub forma de baton.


Cantitate: 50 ml
Pret: 9,13 Ron
Este o crema hranitoare foarte buna pentru sezonul rece. Initial ma gandeam ca pentru un ten gras nu este chiar indicata insa o folosesc aproape in fiecare zi inainte de a imi aplica machiajul pe post de baza pentru ca fiind mai grasa ma ajuta sa imi uniformizez mai bine fondul de ten. Imi place si faptul ca am scapat de problemele de exfoliere in zonele in care imi tratam diferite cosuri care tindeau sa usuce si pielea din jurul lor.

Cel mai mult imi place varianta cu propolis. O folosesc foarte mult dupa baie cand o aplic nu doar pe calcaie, ci pe intreaga laba a piciorului, si dupa imi iau niste sosete mai groase si stau cam jumatate de ora cu ele in picioare ca sa las crema sa intre in piele. Hidrateaza foarte bine si face calcaiele foarte moi. Cea cu menta cred ca este o crema buna pentru vara pentru ca are textura ceva mai usoara si mai putin grasa decat cea cu propolis. Amandoua sunt foarte bune!

Cam aceasta a fost parerea mea despre cremele din categoria Apidermaliv. Pe viitor cu siguranta am sa raman fidela balsamului de buze si cremelor pentru picioare.

Sustin initiativa de a promova produse 100% naturale dar si produse 100% romanesti.

Kissez:*

Comentarii