Tag This or That

Hey girls!

Am preluat si eu tag-ul de la Anda. L-am vazut ca circula pe youtube..si daca Anda l-a facut pe blog:) am zis sa-l fac si eu.
Sa incep:)...


Make up:


Blush or bronzer: blush , bronzer nu prea folosesc day by day, ci doar atunci cand vreau un machiaj de efect in care sa subliniez frumos trasaturile fetei
Lip-gloss or lipstick: lipstick pentru ca e mult mai rezistent si in plus nu imi plac buzele cu aspect "unsuros"
Eyeliner or mascara: mascara pentru ca de multe ori joaca si rol de eyeliner daca te dai in doua straturi , da un contur foarte frumos ochiului si scoate genele frumos in evidenta:X
Foundation or concealer: foundation! Folosesc fond de ten in fiecare zi, fie ca e o crema nuantatoare sau un fond de ten cu acoperire medie, mare nu pot sa traiesc fara.
Neutral or color eye shadow: Inainte as fi spus probabil neutral,
acum imi plac si fardurile colorate...deci probabil pe amandoua. Aleg culori neutre in zilele obisnuite si farduri colorate cand trebuie sa ma duc la o petrecere sau ceva important
Pressed or loose eye shadow: pressed, nu am folosit pana acum farduri de ochi pudra si nici nu sunt incantata de idee....poate m-ar atrage niste pigmne
ti:x....
Brushes or sponges: Brushes...de cand am descoperit pensulele de make up nu ma despart de ele...Acum preferata mea este cea de fond de ten, careia la inceput nu-i dadeam importanta, insa acum o folosesc zi de zi....


Nails:

OPI or China Glaze: nu am incercat de nici un fel, deci nu ma pot pronunta..sau ca raspuns zic Farmasi:))
Long or short: personal mi-ar placea long...insa cum eu nu pot sa-mi tin unghiile lungi pentru ca mereu le rup, prefer sa le am scurte si ingrijite
Acrylic or natural: naturale; pana acum nu am avut unghii cu acrilic insa nici nu prea ma bate gandul sa incerc
Brights or darks: culori deschise, naturale, pale
Flower or no flower: depinde, daca e doar pe o unghie pentru efect, imi place sa am o floricica desenata:)

Body


Perfume or body spalsh: perfume
Lotion or body butter: ambele...insa prefer de cele mai multe ori lotion pentru ca intra mai repede in piele
Body wash or soap: ambele...mai intai sapun sa dam stratu gros de praf:)) si apoi body wash pentru rasfat:)
Lush or other bath company: other bath company, imi place sa am o gama larga de produse de la diverse companii...

Fashion


Jeans or sweat pants: jeans
Long sleeve or short: long
Dresses or skirts: dresses
Stripes or plaid: Stripes
Flip flops or sandals: sandals
Scarves or hats: nici una:D...dar as spune scarves ca posibil raspuns
Studs or dangly earrings: studs
Necklaces or bracelets: necklaces
Heels or flats: ambele, depinde de moment...dar day by day flats
Cowboy boots or riding boots: riding boots
Jacket or hoodie : jacket

Hair :


Curly or straight: straight
Bun or ponytail: ponytail
Bobby pins or butterfly clips: bobby pins
Hair spray or gel: hair spray
Long or short: long
Light or dark: dark
Side sweep bangs or full bangs: side sweep bangs
Up or down: down


Random

Rain or shine: ador ambele momente...
Summer or winter: summer
Fall or spring: spring
Chocolate or vanilla: chocolate
East coast or west coast: neah....nici una..:P



Si cam asta a fost tag-ul..

Pupicei si un weekend cat mai frumos:*


Comentarii

  1. I will foreword to say that ԁuring the meteг of the tantric massage wіth exploited with hot endocаrp tаntric mаѕsage .

    At that ρlаce are ѕo many οils in the markеt which around and see whаt
    has been takіng shoеs.

    Mу web-site erotic massage in london

    RăspundețiȘtergere
  2. I will foreωord to say that during thе meteг of the tantric
    massage with eхploited with hot еndοcarp
    tantric massage . At that plаce aгe so many οіls іn the maгket
    which arοunԁ and sеe ωhat
    has been taking shoes.

    Fеel free to visit my web blog; erotic massage in london
    Also see my website: sensual massage in london

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu