Prima impresie noua gama Gerovital!

Hello girls!

Stiti probabil , majoritatea dintre voi, ca se afla in desfasurare o campanie de promovare a noilor creme din gama Gerovital Plant, de la Farmec:). Eu am acceptat cu bucurie sa fac parte din aceasta
campanie in care trebuie sa testez aceste creme pentru ca pe langa faptul ca am incredere in Farmec, eram si foarte curioasa asupra noii game. Recunosc ca m-a tentat si faptul ca am primit aceste produse Gratis:)...

Inca de cand am primit coletul, am inceput sa folosesc cremele. Am ales acele creme, care cred eu ca mi-ar fi de folos si anume: crema antiimperfectiun
i, crema ser contur ochi si buze si laptele vitaminizant demachiant. Folosesc aceste 3 creme de o saptamana deja si cred eu ca pot sa vin catre voi cu o parere obiectiva si corecta.
Vreau sa se
inteleaga de la sine ca desi sunt intr-o campanie de promovare, NU am sa adopt acea "atitudine" de a Lauda niste creme care nu sunt asa cum as pretinde eu, sau cei de la Farmec ca sunt.
Trebuie sa tinem cont insa, de faptul ca
nu toate tenurile sunt la fel si nu tuturor cremele astea fac bine. Eu cred ca acele efecte pe care se presupune ca ar trebui sa le aiba cremele in sine, sunt doar generale , ci ele de fapt depind de reactia fiecarui ten in parte. De asemenea nu cred ca dupa o saptamana imi pot da seama cu siguranta despre o crema ca este ideala pentru tenul meu. Asa deci, am o prima impresie deja facuta si vreau sa o impartasesc cu voi.

Laptele vitaminizant demachiat:
Ce imi place pana acum:
- imi place ambalajul, pra
ctic si igienic
- mirosul pe care pur si simplu il ador; ma duce cu gandul la iarba,flori...natura in sine:x

- demachiaza foarte bine. Eu il
folosesc fix cum spune in Modul de utilizare , adica: imi pun laptele pe fata, ma masez cateva secunde apoi ma sterg cu o discheta demachianta.Optez dupa pentru spalatul pe fata cu apa...
- imi place "compozitia " in sine pentru ca nu lasa tenul gras, ci usor fresh
- ce mai imi place este faptul
ca, nu am avut pana acum reactii cum ar fi: aparitia unor cosuri

Ce nu imi place?

-La inceput cand am folosit acest demachiat am ramas putin socata de faptul c
a ma ustura foarte tare fata. De fapt nu e chiar o usturime ci mai mult o senzatie de piscatura. Pe parcurs senzatia si-a pierdut din intensitate insa inca pisca...oare e normal?
- nu recomand laptele pentru demacherea ochilor pen
tru ca ustura ingrozitor:(


Crema antiimperfectiuni:
Asta este crema in care eu incerc sa-mi pun cel mai mult increderea...pentru ca in mare parte cam asta ar fi cea mai "grava" afectiune a tenului meu. Ce cred eu despre ea pana acum? O folosesc de 7 zile si deocamdata nu vad nici un efect insa, pe crema scrie ca trebuie folosita vreo 2 luni consecutiv pentru a vedea efectele promise. Imi place textura, faptul ca intra repede in piele si mai imi place ca mie cel putin imi lasa tenul matefiat. Mai imi place si ca nu ingrasa tenul. Ce ma pune pe ganduri este faptul ca in descrierea cremei se mentioneaza folosirea ei in anotimpuri cum ar fi toamna sau iarna pentru ca pielea nu trebuie expusa la raze solare puternice, pentru ca pot aparea iritatii. Mie nu mi-a aparut nici un fel de iritatie iar tenul meu reactioneaza bine la crema asta insa am ales sa o folosesc doar noaptea iar cand va veni caldura probabil voi inceta folosirea ei.




Ser contur ochi si buze

O crema destul de usoara. Ma enerveaza faptul ca intra mult prea repede in piele si nu reusesc sa-mi masez mai deloc zona ochilor. Eu o folosesc pentru buze, direct pe buze si face minuni...De obicei am buzele crapate si deshidratate insa cu crema asta in sfarsit am si eu buzele normale:)...functioneaza cam ca un balsam, insa poate e chiar mai bun:)

Cam asta e prima mea impresie asupra acestor 3 creme din noua gama Gerovital. Per total sunt niste creme bune si accesibile pentru ca pretul lor nu depaseste 15 lei-20lei o crema.
Deci...SPOR LA CUMPARATURI:)

Kissez:*

Comentarii

  1. Si eu am aceeasi problema cu laptele demachiant,ma ustura fata si nu inteleg de ce, ma gandesc ca poate sunt alergica la vreun ingredient.:(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu