Weekend..deci...joaca:)

Hello girls!

Saptamana trecuta ziceam ca mi-as dori ca in fiecare weekend sa am posibilitatea sa machiez pe cineva, sa-mi exersez abilitatile de make-up artist..poate e putin prea mult spus:D dar alt cuvant nu gasesc:))...

Ieri(sambata) nu am avut chef nici macar de mine. Sunt oarecum trista in interior(n-am sa spun de ce) insa asta nu inseamna ca ma las doborata de orice lovitura a vietii si renunt asa cu una cu doua la ce imi place sa fac. Asa ca azi mi-am reluat buna dispozitie si din nou am "pictat" pe fata "cumnatelei" mele:) si pe cea a unei prietene.
M-am jucat evident si in parul lor. Culmea e ca inainte, cand eram mai mica, imi placea mult sa aranjez parul fetelor si as fi spus ca in viata imi doresc sa devin "coafeza-frizerita":D. Facem codite spic, impletite in 2, in 3. Faceam bucle, coculete etc.:D Acum de cand mi-am descoperit si "talentul" in machiaj, imi place sa le imbin pe amandoua:x...dau asa de bine impreuna:X..

Azi am ales doua teme:
- prima tema facuta pe prietena mea Alex, se refera la : o fata singura de Sf Valentines, rebela caruia nu ii pasa ca e singura pentru ca se simte perfect in pielea ei si nu ii trebuie pe nimeni care sa o faca sa se simta "iubita":D
- a doua tema, se refera la gingasia si sentimentul de bine pe care le ofera iubirea , evident facuta pe Catalina:)



Prima "transformare" Alex:




Next : Cata





in poza asta am pus-o sa ridice spranceana sa se vada machiajul:D

Parul Catalinei este asa cret pentru ca stat toata noaptea pe moatze;))...apoi i-am facut un spic intr-o parte..


Sper sa va placa:*
Kissez:*

Comentarii

  1. Machiajul prietenei tale o schimba compleeet ii pune in valoare ochii, tenul, tot! Imi place tare mult, sa nu renunti la pasiunea asta a ta, esti pe drumul super bun! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. UAU ce dragute sunt fetele
    imi plac si machiajele foarte mullt>:D<
    mai ales al doilea!
    esti o talentataa:*:*

    si imi place si tricoul roz, e super tare:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase ambele, chiar te pricepi foarte bine.Machiajul pe care i l-ai facut cumnatei tale imi place la nebunie.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Initial am crezut ca le-ai pus gene false...dar era machiajul!!! superrr:D

    RăspundețiȘtergere
  5. arata foarte bine ambele dar dupa parerea mea primei domnisoare i-ar fi stat mai bine cu linia machiajului ochilor nitel mai oblica. Cam orizontala si ii lungeste ochiul si nu intr-un fel bun.

    Imi place mult culorile folosite in al doilea machiaj, e combinatie foarte reusita!

    RăspundețiȘtergere
  6. My leetle nails: sa stii ca mi-am dat seama ca ar fi trebuit sa ridic mai mult machiajul si implicit linia ochiului..oricum..data viitoare tin cont de sfat:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult prima fata, Alex. Si machiajul si ea. Fac o echipa foarte buna. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. e foarte schimbata(intr-un sens bun) prima fata dupa ce ai machiat-o bravo !! :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu