The winner!

Hello girls!

Uite ca am ajuns si la sfarsitul acestui giveaway:)...Sper ca cea care a castigat sa se bucure de produsele primite:)...
Au fost 52 de fete care s-au inscris. Am ales castigatoarele astfel: am facut o listuta cu numele vostru cu numar in ordinea in care a-ti participat. Am facut biletele mici egale pe care am scris numerele de la 1 la 52...si am extras un biletel.. Numarul castigator a fost 30 si anume
KATYNA
:)...Felicitari!
Si pentru ca ea este singura care nu a lasat adresa de mail...il las eu " blaiedutz@ yahoo.com " si astept sa ma contacteze:*


Craciun Fericit ! :*





Kissez:*

Comentarii

  1. YUHUUUUU ...incredibilll...
    Tocmai ce ma plangeam pe mess ca mie nu imi aduce Mosul nimic...si cand sa verific ce mai scriu fetele mele...:surprizaaa!!!
    Deci multumesc!
    Imediat iti dau si mail :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Craciun fericit si tie bondarica ! :x
    Felicitari castigatoarei !

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de draguta e pozaaa!! :) Merry Christmas!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu