Tag: Ce nu as purta...


Hello girls!

Am vazut ca zilele astea a tot circulat un tag printre voi si m-am decis sa il preiau si eu, asa ca uite care sunt lucrurile pe care eu nu le-as purta:
- ciorapi din plasa..as arata ca o fufitza:))
- pantofi cu botul si tocul ascutit
- colanti pe post de pantaloni pentru iesit "in lume";)
- cizme de iarna,pe timp de vara :D
- cizme cu animal print
- bluze scurte cu burtica la vedere
- pulovere din lana care sa mai fie si pe gat
- corset,bluza transparente cu sutien colorat pe sub, la vedere
- pantaloni,blugi cu paiete, diferite materiale sau nush eu ce alte impletituri si imprimeuri pe ei
- cizme peste genunchi...nu vad la ce as mai purta pantaloni:D
- cercei rotunzi si mari cu strasuri la tinuta sport
- geanta stil plic in timpul zilei
- balerini cu ciorapi
- blugi evazati
- pantofi cu platforma transparenta de sticla...
- machiaj de genul : albastru la ochi si buze rosu aprins..yuck

Si cu siguranta ar mai fi multe lucruri pe care nu le-as purta, dar pentru moment doar atat imi vine in minte:D.

Comentarii

  1. De ce n-ai purta cizme peste genunci..la o rochita de ex? cizme fara toc, gri petrol..din piele intoarsa..chiar arat bine( eu sunt posesoarea):) Ica

    RăspundețiȘtergere
  2. hm...as arata penibil, nu e pe stilul meu
    stiu si am avzut cat de bine arata pe unele fete, le caracterizeaza, pe mine nu , asa ca nu as purta:)
    m-as simti k motanul incaltat:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Poseta plic daca e oversized nu are nicio interdictie in a fi purtata ziua.Cu atat mai mult daca e din ratan, impletitura de iarba de mare sau alte textile casual, nepretentioase.

    Cizmele peste genunchi arata ciudat pe unele conformatii, am observat si eu.Mai ales cand sunt cmbinate, de ex, cizmele negre imitatie piele intoarsa cu jeansi bleu ciel, zici ca au picioarele bagate in galeti.

    Dar ce spuneti de combinatia dres+sandale? Sau sosete scurte cu sandale?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu as purta si cizmele peste genunchi gri petrol, animal print wedges, corset, probabil si bluza transparenta (depinde de ocazie), balerini cu ciorapi (that I already did!) , claaar blugi evazati ♥ :D cam asa :))

    puP!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Special K: u esti mai indrazneatza in ceea ce priveste moda:D eu sunt mai conservatoare;))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cyanilla Latte: nu sunt de acord nici cu dres+sandale:D...am vrut sa mentionez dar mi-a scapat, merci k mi-ai adus aminte;))

    RăspundețiȘtergere
  7. multe din chestiile enumerate de tine sunt chiar sport extrem :)) hmm recunosc cizmele peste genunchi + colant si bluzita mai lunguta imi place ca si combinatie insa eu sunt prea mica de inaltime si nici conformatia nu-mi permite sa port asa ceva :-s pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. multe din lucrurile enumerate de tine eu le-as pune in aplicare:))..fiecare are personalitate si viziune proprie asupra modei si vestimentatiei proprii:D..de ex eu as purta cizme peste genunchi, cizme cu animal print, blugi evazati dar care au talie inalta cu nijte tocuri:X aand bluze transparente pt varaa:D..pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. In legatura ci cizmele peste genunchi,la persoanele scunde,par aiurea din punctul meu de vedere. Am parte de un exemplu concret every day din partea unei "prietene".
    Mie mi se pare ca nu ar fi indicat sa le poarte,desi sunt in trend,pentru ca ii iau foarte mult din inaltimea si asa mica pe care o are.
    Ce nu as purta ar fi, tot asa un exemplu concret, camasa cu vestutza tricotata( cu model mov) alaturi de esarfa mov si o floare mov in piept :)) Va mai spun? :))
    Kisses :*

    RăspundețiȘtergere
  10. @Rotsin: Sunt de acord cu tine asupra faptului ca cizmele peste genunchi nu au ce cauta la persoanele scunde.
    Mie nu-mi plac gizmele de gen pentru ca mi se par incomode, nu as avea libertate in zona genunchiului si m-as simti "constransa".

    RăspundețiȘtergere
  11. mie imi place sa port balerinii cu sosete,cizmele peste genunchi.oricum fiecare cu gusturile ei,gusturile nu se discuta:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu