Pandora's Box Tag & Mosquitos

Hello girls!

Azi revin la ultimul tag si anume Pandora's Box pe care trebuie sa mentionez iar ca l-am preluat de la Special K. Sunt o persoana practica tocmai de aceea in portfardul meu nu se gasesc foarte multe lucruri ci doar produsele de baza in corectarea machiajului pe kre mi l-am facut de acasa. Tocmai de aceea in portfardul meu iau zi de zi urmatoarele lucruri:
- Fond de ten ( desi am mai multe fonduri de ten , cel pe kre il iau cu mine e Affinitone de la Maybelline culoarea Vanilla Rose)
- Pudra Compacta Translucida Isabelle Dupont
- Perle iluminatoare pentru fata de la Avon
- Rimel in general Marimekko Avon(imi place periutza groasa si deasa pe care o are pentru ca imi face genele mai dese si nu le lipeste intre ele) si Mascara XXL Intense de la Maybelline
- Creion contur ochi negru Expression Kajal de la Maybelline
- Tus contur pt ochi Avon nuanta Black
- Ruj Ultra Color Rich Avon, in general nuanta Carnation
- Luciu buze de la Elf Super Glossy nuanta Pink Kiss
- Clestisor de gene
- Pensula mixta Elf pt blush

In ceea ce priveste trusa de culori, o iau pe cea a caror culori le-am folosit


Cam asta este cutia Pandorei...nimic periculos:D.


Si acum vreau sa vorbesc despre un subiect dureros si anume tantarii...deci nush ce au avut anul asta cu mine dar m-au ciuruit la propriu. Si nu imi e vai de o intepatura ci de ce lasa in urma. Pe langa faptul ca ma intepau km peste tot:D chiar si prin blug...mai stateam si vreo 2-3 zile umflata si rosie plus, numai zic mancarimi dinalea insuportabile. Dar am gasit solutia salvatoare despre care pot sa spun k intr-adevar nu este tzeapa si anume spray-urile anti tantari:D... De ceva timp incoace de fiecare data knd ies afara ma dau mai intai cu spray de gen si pot spune ca de atunci numai am probleme cu ei..m-au lasat in pace:D. Un alt aspect bun pe langa faptul ca ma fereste de tantari e acela k au si un miros placut. Daca aveti probleme cu tantarii va sfatuiesc sa va luati un spray de gen pentru ca am auzit de foarte multi oameni care au ajuns la spital din cauza lor iar eu cel putin nu vreau sa fac parte din categoria lor:D...




Kissez!

Comentarii

  1. Si sa nu uiti despre propunerea ta cu camera/coltisorul camerei... eu inca mai astept sa dai startul :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu