Another blog award!


Hello girls!

Am mai primit un nou "blog award" de data aceasta de la Raluka Afronie caruia ii multumesc ca s-a gandit la mine:)

Trebuie sa mentionez 10 lucruri care imi plac:
- sa ma trezesc dimineatza in bratele persoanei pe care o iubesc
- imi plac copii, as face orice pentru ei ca sa se simta in siguranta, iubiti, apreciati...
- imi plac pisicile.... daca as putea as lua toate pisicutzele de pe strada si le-as aduce la mine acasa
- imi place sa scriu pe blog, sa socializez cu voi, desi in momentul de fata imi este greu pentru ca nu mai am calculator si trebuie sa merg "prin vecini":D
- imi place sa dau sfaturi, sa ajut, sa inteleg persoanele aflate in dificultate
- imi place sa ma uit noaptea la "steaua mea"...ma relaxeaza
- imi place uneori sa ma uit in gol si sa pretuiesc fiecare clipa de-a mea de viata, sa pretuiesc soarele, vantul, lumina, apa, etc
- imi place dreptatea, si poate de aceea sunt o fire justitiara
- imi place cearta, pentru ca impacarea de dupa e cat se poate de placuta:D
- imi place muzica, dansul, moda, make-up-ul etc:D

Dau mai departe award-ul catre:
- Special K
- Bianca
- All made up
- Iguanitza
- Deea
- Shopperitza
- Mya Beauty
etc. pentru oricine doreste sa-l preia:)

Kissez!

Comentarii

Trimiteți un comentariu