Purple love!


Today,purple love!Trebuie sa recunosc ca cel mai des in machiaj folosesc mov..imi place culoarea si imi scoate foarte mult in evidenta culoarea ochiilor...adik verde. Dupa cum se vede nu ma machiez foarte strident...imi plac lucrurile mai subtile si cu un aspect cat de cat natural...Am si niste ochi destul de dificil de machiat...si pentru ca am ochii afundati ma machiez doar pe pleoapa mobila. Iar in general adopt stilul smokey eyes pentru ca am observat ca face ochiul sa para mai mare si mai luminat....

In machiajul de azi am folosit cam 3 nuante de mov, una de albastru si un roz pe kre l-am aplicat in coltul interior al ochiului.

Este un machiaj simplutz, de zi..:)hope u like it...(mie imi place si sper sa reusesc sa fac lucruri mai spectaculoase, pentru ca recunosc sunt un pic prea "clasica":D)

Comentarii